Födelsedagskalas för Ben

Har varit på födelsedagskalas för Ben som har fyllt år. Kalaset höll till på en bar i närheten av Farringdon.


Det var en lång färd på tunnelbanan för mig och Kathryn. Man börjar vänja sig..


Födelsedagsbarnet himself!



Rich hade tagit på sig dansskorna


Jag och en snubbe vid namn Duncan


Dave och Jason


Någon behärskade tydligen min kamera bättre än jag själv. Han blev nästan lite frustrerad över det faktum att jag inte visste hur man ändrar inställningarna till svart-och-vitt på kameran. Automatik och photoshop for life säger jag


Dimmiga dar, det var bra dar!

Och idag förutom att må pyton så har jag hemlängtan efter lingonsylt, filmjölk och kanal 5 och liknande knäppa småsaker och samtidigt så längtar jag ut i världen och så tänker jag att jag aldrig vill lämna London på samma gång. Och snart måste jag ju bestämma mig också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0