Måndag

Hej lilla skara av söta människor som hittat hit! Jag har inte fotat knappt alls under helgen men i kort så har jag varit på valentine hour och tittat på när min duktiga rumskompis läst en dikt och därefter varit på puben en stund här i Putney. Jag har sovit länge, ätit långfrukost, sett oändligt många avsnitt av vänner och jag har varit på middag hos Filips syster till sena natten. Jag har firat Alla hjärtans med att laga finmiddag och kolla på 500 days of summer hemma i lägenheten och så har jag ätit massa onyttigheter som man kanske inte borde gjort. Jag har också spenderat pengar i miljonbelopp. Vill inte tänka på hur mycket pengar som gått åt sedan jag kom hit men det har i kort shoppats en hel del och ätits ute ännu mer i princip. HM.

Idag har jag försökt mig på dethär med jobbsökande. Jag har skrivit ut ett gäng CVs i alla fall och lämnat in ett på ett fancy hotel. Ska bli flitig nu i veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0