Sverigehelg och marsvinsgos

Nu är tentaveckan äntligen över, phew! Direkt efter att ha avslutat femte och sista så tog jag mig ut till Gatwick Airport för att åka hem till Helsingborg över helgen och vila upp mig efter all stress.

Lite bilder på vad jag har sysslat med där:




















Åka hem känns alltid som att färdas i en tidskapsel och London är bara en dimma helt plöstligt. Sova i min gamla säng i mitt gamla rum som fortfarande är fullt med drömmar om spännande platser. Konstigt att ena sekunden vara här, och sedan är jag där och inte här, sedan är jag här igen och inte där. Ni förstår vad jag menar va? Som att leva två helt olika liv. Och här i London skiftar jag mellan att vara student och barmaid (bartender). Även det kan kännas lite förvirrande ibland. Men hursomhelst, väldigt väldigt mysig helg.

Kommer också hem med bokad Parisresa till min födelsedag i oktober. Trodde jag skulle ha ännu en resa bokad när jag kom tillbaka men så är inte fallet så om någon vill åka med mig till New York i November så säg till så bokar vi!

Cheers.



Kommentarer
Postat av: Claudia

Men Linda!!! Jag vill till new York! VI får kolla priser! Sen sticker vi

2010-06-15 @ 17:34:03
Postat av: linda

Men nu får du bestämma dig, haha! Så skulle du till London med Erik, till New York med mig, till Sydney med mig och så var det någon annanstans du också skulle med en kompis. Knäppis! Men jag är pepp på att boka NYC närsom såklart. Säg bara till. Flyg mellan London - NY = £3-400. Ju tidigare desto billigare! :D

2010-06-15 @ 18:09:47
URL: http://wingspan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0