24/5 2010


Så fantastiskt underbart väder idag! Efter att jag hade varit och klippt mig så lade jag mig i Wandsworth Park med bästa boken. Mysigt pysigt och stekhett!


Rejäl klippning blev det. Var lite trött på att inte ha något frisyr. Färgade det ljusare också men det syns knappt. Gå från mörkt till ljust får man göra stegvis ju om man fortfarande vill ha silkesmjukt hår.

Nu är det en såndär stressig vecka med massa jobb som börjar. I helgen kommer i alla fall finaste lilla familjen hit och hälsar på så det är ju något att längta till! Massa äventyr har vi planerat! Nu ska jag kolla romantisk film såklart och sedan nanna kudden. Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Viktorsson

Så snyggt hår! :)

2010-05-25 @ 21:39:11
Postat av: linda

Tack Viktorsson, känns skönt att ha det lite kortare.

2010-05-26 @ 11:47:16
URL: http://wingspan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0