Whole food market

Söndag. Åkte in till Kensington High Street bara för att göra något och för att titta i affärer.
Sicket tråkväder.

Efter ett tag bestämde jag mig att varför inte svänga inom Whole foods market och köpa med mig massa god mat hem. Regniga dagar ska ju vara god mat och film och myskläder.
Whole foods market, ojojoj så mycket godsaker dem har!


Fanns massvis med ostar och vin för provsmakning.


Sallad med vitlöksklyftor och stiltonost.


Kom ut med en riktig gottispåse innehållandes: salladen ovan, nybakt olivbröd, kycklingröra, gigantes, 1 sushi hand roll och lite vin. Mums!

Kommentarer
Postat av: Viktorsson

Åh gott! :D myspys härligt!

2010-05-02 @ 21:27:25
Postat av: Patrik

Sv. hahha, kanske det. Jag vet ej :P

2010-05-02 @ 22:31:40
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: EVELINA K

Vad gör du i london? Pluggar, jobbar? =) Ääääälskar den stan och får lust att åka tillbaka dit direkt när jag ser alla dina bilder! Har jobbat som au pair tidigare strax utanför stan ...

2010-05-25 @ 19:58:30
URL: http://nyheter24.se/nextinfashion/evelinak/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0