och så har jag inte bloggat på en vecka ändå..

Jag skulle blogga en gång om dagen lovade jag. Men se, i söndags var jag ute på party med Filip och det blev nog den mest tokiga fulla kvällen på länge, pinsamt nog! I måndags var jag mer bakfull än någonsin och det höll i sig enda till i tisdags. I alla fall, min kamera gick sönder någon gång där under kvällen. Displayen gick sönder helt totalt. Därav denna frånvaron.

Men!
Imorgon kilar jag iväg till Argos. Ska köpa mig en digital systemkamera denna gången så nu ska det bli riktigt kul att fylla denna bloggen med fina bilder på ett somrigt London. Ikväll blev jag ledig från jobb och har pratat i kanske 2½ timme på skype med mina bästa föräldrar och mår så mycket bättre nu. Ska förstöra det med att kolla på den bästa men också sorgligaste filmen jag vet, Titanic. Köpte den idag för jag var tvungen så nu ska jag gråta i 3 timmar över Jack och Rose's förbjudna kärlek. Så vackert. Bästa filmen!

Imorgon tar jag bilder med min nya kamera. Måste visa er min nya hårfärg.
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0