18 timmar av fest

Lördags var en tokigt lång fest. Började klockan fem i Fulham på fest bland massa Australienare+Nya Zeeländare och en ko och avaslutades på söndagsmorgonen med frukost i östra London. Här kommer lite bilder:


På Aussiefest i Fulham. Temat var beach och människorna var tokiga!


Hängde mest i djungeln med mina flatmates Filip och Kathryn och kossan såklart.


Hardcore!


Sedan åkte jag till östra London för att träffa ett härligt gäng!


Alla hade hood utom Jason..


Promenerade länge för att ramla in på en klubb


Ingen klubbmänsika egentligen..


Men det är Alex därimot!


Ramlade vidare hem till Ben. Volker är vår fashionguru!


Rödsprängda ögon!


Söta och trevliga Oufama (stavning?)


Alla föll på varandra hela tiden!


Eftersom att Mattia ska lämna oss för att åka tillbaka till Italien så blev han kittel-attackerad!


En väldigt fin gruppbild.. Ehm..


Vid dethär laget hade vi redan festat lite för länge..


Helt plötsligt gick solen upp och vi fick väcka Jason för att gå och käka frukost.

Beundransvärt nog lyckades jag ta mig hem (tack vare en snäll tant som väckte mig från min djupa sömn på bussen). Klockan var nog 11 när jag trillade in i lägenheten och nu har jag sovit i 16 timmar. Det var i alla fall en väldigt rolig kväll, imorgon blir det tillbaka till college och allvaret igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0