Den bästa dagen i mitt liv!


Helt ovetandes av vad som skulle hända idag åkte vi förbi westminster påväg till St Johns Wood (vi skulle till Abbey Road)

Abbey Road Studios. Fortfarande fattade vi ingenting.

Lalalalaa skriva lite på muren.

Sedan gick vi förbi Paul McCartneys hus. Min femte gång där men denna gången var fönstrena öppna och tänt i huset och jag fick en obehaglig känsla av att han nog var hemma. Så stod vi framme vid grinden och helt plötsligt hör vi att dörren öppnas bakom grinden och ett skramlande med nycklar och det vred sig i hela min mage och jag började fly för jag tänkte att jag kan ju aldrig klara av att träffa paul mccartney men filip sa åt mig att stanna kvar och helt plöstligt kommer PAUL + FLICKVÄN NANCY UT GENOM GRINDEN!!!!!!!!! Genast går han fram och hälsar på filip och skakar hand, frågar om vi är turister varpå filip berättade att vi är nyinflyttade. Sedan frågar han var vi kom ifrån och när vi svarade 'sweden' så sa han 'hej, tack så mycket' och så tittade han på mig och jag log mot honom och sa 'haha tack så mycket', skakade min hand och nice to meet you, presenterade nancy, skakade hand med henne och så bad jag om ursäkt för att vi störde och han sa 'oh its ok, but this is a private area' och filip förklarade att det bara var jag som ville visa honom huset. Därefter vinkade vi hej då.

Paul var så himla söt och trevlig i verkligheten, precis som att man trodde och hoppades att han skulle vara! Efter mötet så var vi ju tvungna att sätta oss ner för vi kunde knappt stå på benen och hittade till första bästa fik i St. Johns Wood. Där satte vi oss och drack kaffe och diskuterade händelsen och skrev ner varenda detalj av mötet i en liten bok för detta fick vi inte glömma!! Detta är SÅ HIMLA SJUKT FÖR JAG HAR SKAKAT HAND MED PAUL MCCARTNEY!!
 
Sedan åkte vi in till Carnaby Street för lite sista-minuten-innan-skolan-grejer, fika och ännu mer eurfori. SJUUUKT!! Händerna har vi varit jätteförsikta med. Har inte tvättat eller rört någonting och bara dyrkat dom (och slickat på dom såklart!) Nu håller vi kväll, försöker fatta vad som har hänt och fokusera på morgondagen då det blir skolstart + shopping på IKEA.

Cheers!

Kommentarer
Postat av: Marie !!! :D

FAN VAD HÄFTIGT!!!!! :D

aww :D

-saknar er! :)

2010-02-02 @ 20:27:18
Postat av: Rebecca

åhhhhhh..så arg!!

2010-02-02 @ 20:50:58
Postat av: linda

fy vad jag älskar att bo här liksom!

2010-02-02 @ 21:45:14
URL: http://wingspan.blogg.se/
Postat av: Viktor

Det är helt sjukt att att du har träffat honom! Jag kan inte fatta det! Du har träffat den söte lille mannen. Oavsett hur många gånger du tvättar dina händer så kommer hans dna finnas på dig för alltid. Och han är där i samma stad som du!! helt sjukt ! :D love you <3

2010-02-02 @ 22:38:34
Postat av: Peek-A-Boo

W00T!!! Vem fan har sån tur!!!

Galet ju! Han är ju en legend!



Iallafall, VÄLKOMMEN TILL UK! Vart bor ni nånstans?

Helt klart att vi ska träffas men jag är galet pank just nu så jag har inte ens råd med en kaffe! så jag hoppas att jag kan återkomma efter att jag fått lön...?

Har du något jobb?? Kan kanske fixa ihop dig med här där jag jobbar annars...om du svarar snabbt. :)

2010-02-03 @ 14:37:42
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/
Postat av: Peek-A-Boo

Ok, Be att han skriver ihop ett cv på engelska och maila mej det så fort som möjligt - ikväll eller imorgon måste det vara för dom anställer bara till fredag!

Bifoga ett bra kort. Det är kundtjänst så försöka att skriv det så att det framhäver kundkänsla.

2010-02-03 @ 21:38:03
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0