1 Mars

Idag har jag bott i London i en månad. Det låter så himla lite med tanke på att det känns som en hel livstid sedan jag var hemma i Helsingborg. Idag var jag i alla fall ledig, så himla förbaskat otroligt skönt. Tänkte jag skulle in till stan och shoppa och som sällskap fick jag en strålande sol!



Möttes av detta utanför dörren. Ljuvligt!



Promenaden till tunnelbanan var för en gångs skull trevlig.



Uppdraget var att för en gångs skull ta sig tid och rannsaka gigantiska TopShop vid Oxford Circus. Kom hem med en klänning (japp, den på bilden) och en blus och funderar vidare på skor och en annan klänning samt att jag måste hitta en fin vårjacka pronto!

I alla fall. Det är så himla trist att vara ensam. Jag gör allting ensam nuförtiden. Vaknar ensam, äter frukost ensam, åker in till stan ensam, pluggar ensam, lunchar med mig själv på trottoarerna, åker hem mitt i natten ensam efter att ha varit på jobbet, lagar kvällsmat ensam, äter kvällsmaten ensam. Tur man har vännerboxen i alla fall buhu :(  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0