Två låtar jag inte hade kunnat leva utan



The Beatles - Here There and Everywhere
Knowing that love is to share. Each one believing that love never dies, watching her eyes, and hoping I'm always there.
Det finns ingen mer romantisk och perfekt låt och det är den låt som garanterat ska spelas på mitt bröllop när jag en dag gifter mig. Paul McCartney gör mig så himla knäsvag, detta är en av hans bästa stunder.
(och ursäkta cheezy video, fanns inte mycket att välja mellan. Fint att det kommer en bild i mitten som inte ens är på beatles t.ex)



Beirut - Elephant Gun
Hörde den första gången sommaren 2007, fick gåshud då och jag får gåshud än idag och gåshud alla de 1309389083 gångerna jag lyssnat på den. Det är ovanligt med sånna låtar och jag älskar den så förbannat mycket.

Kommentarer
Postat av: Viktorsson

åh Beatles är bäst! <3 om man bara hade levt på deras tid! Men vad säger jag... det gör vi ju! De finns visst det och de lever alla glada livet just nu och sprider kärlek som aldrig dör <3

2010-03-17 @ 23:00:47
Postat av: linda

vad du flummar lilla viktis. men jag fattar vad du menar och jag håller delvis med dig. jag nöjer mig inte förrän jag har tagit mig hela vägen tillbaka till sextiotalet!

2010-03-18 @ 02:13:15
URL: http://wingspan.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Då får jag skynda mig att byta tillbaka till elephant gun som min väckaklocka nu när du kommer! Haha!

2010-03-28 @ 01:29:22
URL: http://bettans.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0