bye bye birdie party!

Igårkväll åkte jag och Filip till Morden för att gå på Saras Bye Bye Birdie Party!








Enda bilden jag fick på Sara som var värdinnan som ska åka hem till Sverige igen. Så himla trevlig tjej!




Många skandinaver var där! Eller dvs många svenskar och danskar


Filippus hängde ju på såklart!


Fotobevis på min närvaro


Var ju tvugna att hoppa lite på studsmattan såklart.

Idag är sängen min bästa vän och jag börjar bli lite trött på det nu faktiskt! But still, fullkomligt orörlig. uh :/

Kommentarer
Postat av: filip!

Fräsiga bilder. Dock blev jag lite orolig att jag hade glömt bort att jag faktiskt satte mig och kissa i buskarna

2010-05-30 @ 01:02:58
Postat av: linda

GJORDE DU?!

2010-05-31 @ 01:23:39
URL: http://wingspan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0