Fiskar, dungeons och piña colada

Intensiv men åh så trevlig dag idag! Börjades tidigt med London Sea Life Aquarium (2a gången gillt för min del):



Och så åkte vi vidare till London Bridge. Kaffe på Pret och så var det ju mors dag så det skulle ju öppnas paket!


Ett par öronhängen blev det!


Pappa var ju där och var glad såklart!

Sedan hade vi bokat biljetter till London Dungeons! Massa turister men faktiskt prisvärt (£20) och både läskigt och vi hade väldigt skoj dessutom!

Sedan åkte vi till Hampstead



Vi blev alla minst sagt förälskade i området. Här kommer ni nog hitta mig en hel del i sommar.


Målet var Hampstead Heath och Parliament Hill. Minst sagt breathtaking!


Drack drinkar på uteservering i Waterloo. Jag drack piña colada, livsfarligt gott.


Zizzi, Wigmore street

Därefter Italienskt i Marylebone, mysig promenad, puben i Victoria och sedan åkte jag hem till Wandsworth och de till sitt hotell. Väldigt lååång men bra dag i en bra stad men bra människor. Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0