Massa regn men ännu mer mys

Min familj är här över helgen! Tjoho som jag har saknat dem! Attans också regnade det katter och hundar hela dan. Trist tycker man ju!


Portobello Road market

Trots regnet så tänkte vi att vilken bra dag för att gå på marknad. Alla andra turister visade sig tycka detsamma. Vi blev mest bara blöta


Min snygga lillasyster. Vem kan tro att jag är fem år äldre än denna unga dam liksom?


Tyvärr gjorde vi inga fynd idag


Kaffesugna blev vi. Världens sötaste lilla familj har jag!

Därefter.. promenad till Kensington High Street


Fiiin katedral


Åt världens godaste lunch på Wagamama!

Ikväll har vi hängt i lägenheten och kollat film, druckit vin och käkat massa. Imorgon lovar dom sol och vi har massor planerat. Hörs då!
xx


Kommentarer
Postat av: filip!

Så ni gick in på katedralen med?

2010-05-30 @ 00:59:40
Postat av: Viktorsson

Mysigt! :D

2010-05-30 @ 15:25:01
Postat av: linda

Ja. Gick in mitt i ett bröllop! Fint men läskig kör. När kommer du hem?

2010-05-31 @ 00:50:24
URL: http://wingspan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0