Sista dagen på lovet

Sista dagen på lovet idag. Planerna var egentligen att åka till Oxford men när vi precis skulle åka hemifrån så fick jag veta att jag skulle jobba på kvällen. Ändrade om planerna och såhär blev dagen istället:


Åkte till fantastiska Regent Park. Underbar park, köpte kaffe och njöt av fina vädret.


Gick till London zoo. Vädret blev lite sämre. Efter att tag där inne så rinde de från jobb och sa att jag inte alls skulle jobba idag (nehä?!). Helt o.k zoo, men djuren var trötta och det var inte jätteinspirerande. Mina favoriter var de bedårande African hunting dogs och Filip gillade girafferna mest.


Tillbaka till allvaret. Åkte till Baker street för att klura på lite skumma brott som begåtts.


Watson funderade också


Fanns en hel del roliga leksaker

Bra dag i alla fall. Gick till svenska affären, fikade i Marylebone, shoppade loss på HMW och lagade god mat hemma på Frogmore! Nu blir det rosévin och Criminal Minds. Fin sista dag på lovet.

Och förresten ska jag försöka bli superbloggaren nr. 1, känns roligare när det händer lite saker här. Lovar er ett inlägg om dagen, woho!

Cheers,


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Haha, nu hoppas jag att du håller vad du lovar! Minst ett inlägg om dagen, vi får se hur länge du hållder den reglen ;-) Haha!

Kram kram!

2010-04-13 @ 00:18:17
URL: http://bettans.devote.se
Postat av: mum

Håller med dig, vilken fin park!!!

Tyckte jag kände igen Sherlock o Watson, kan du förklara det?Fina bilder, fin flicka.

Kram gumman

2010-04-13 @ 20:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0