Första dagarna

Första dagarana har spenderats med familj + pojkvän och vi har sprunigit en masse, varit på bio och sett nowhere boy (!), sett lejonkungen och ätit en massa god mat (samt många kvällar med öl på lokala puben) och nu har de alla åkt hem, jag har flyttat in i mitt annex och kollat in robinsonfinalen. Vi har det jättemysigt här i wandsworth ska ni veta!!

Såhär bodde jag och Viktor i Victoria!

I London är det vår! På promenad till Harrods..

Här börjar jag skolan på onsdag!!!

På söndagen tog vi bussen till Brick Lane för att gå på söndagsmarknaden i solskenet.

Mysiga matupplevelser!

I vår lägenhet i wandsworth med robinsonfinal, vin och macaroons!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0