Liten lägenhetsvisning..

..kanske skulle sitta på sin plats:

Framsidan ser ut såhär! Bilden är inte min utan en av bilderna vi fick på huset i samband med att vi skulle flytta in. Vi bor på bottenvåningen till höger.

När man kommer in genom vår dörr så ser det ut såhär... oooohh!

Svänger du höger hamnar du i vårt lilla kök!

Till vänster hittar du Il casa del Filippo

Brevid har vi mitt lilla gömställe

Mittemot mig är vårt häftiga badrum med vårt kanske ännu häftigare duschdraperi.

Längst bort i hallen till vänster är vårt vardagsrum/Fredriks rum

Utan att kika in för mycket så har vi också Hannas rum längst bort.

Kommentarer
Postat av: Viktor

Där är verkligen jättemysigt tycker jag :)

2010-02-12 @ 00:31:12
Postat av: sara

Hej söta du!



Gud vad längesen! Har just gått igenom 1,5 månader kommentarer för att hitta tillbaka till din blogg! :D

Hur är allt? Fan va coolt med Liverpool! Kollade bilderna, gud va häftigt!

Så vad händer? Vi hade en massa folk över i helgen hade velat bjuda in er men kunde inte hitta dig i tid!

Hur går det med jobb nu? Om nån av er behöver så söker dom fortfarande här...eller igen rättare sagt. Så säg till snabbt i såfall. :D



Vilket schysst ställe ni hittat! Ser ju helt nytt ut!

2010-03-08 @ 14:41:28
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0