Puss


Bild på mig och Viktor från i söndags. Saknar honom!


Kommentarer
Postat av: Peek-A-Boo

Hej hopp!

Fick aldrig nått cv idag tyvärr så det kommer inte hinna gå igenom innan dom slutar anställa tyvärr, men om jag hör nått så lovar jag att säga till. Jag jobbar för Philips.

Det finns en svensk bar i stan som heter Hardcourt Arms, dom sänder Melodifestivalen på stora skärmar men jag tror att det är så poppis så man kanske faktiskt behöver boka i förtid för att ens komma in.

Hade gärna hängt på men jag är verkligen så pank och måste ha mina sista pengar till ett travelcard nästa vecka...sorry.

2010-02-04 @ 23:17:32
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/
Postat av: Emma syster

Naw, vad fin bild, ni är så söta ihop! :)

2010-02-05 @ 10:11:29
Postat av: Viktor

Åh gumman! puss puss puss! <3 miss you

2010-02-05 @ 15:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0