Uppdrag hemtrevligt

När jag flyttade in i detta rummet i måndags så var här tomt och tråkigt. Så idag åkte jag tillsammans med rumkamraterna Filip och Fredrik (höhö) till IKEA för att plocka på oss massa saker! Efter en evighetslång färd hem och därefter en massa fixande så ser nu mitt lilla rum ut såhär:

Från min vinkel vid datorn.

Nyinköpta kuddar, örngott, lampa, växt, ljus, allt för att piffa till lite.

Och så har jag äntligen fixat galgar så att jag kan flytta in i min garderob!

+ 2 spontanköp som jag hittade billigt på HMW. Paul McCartney Good Evening New York City samt hela vännerboxen = £50!! Från IKEA fick vi också med oss bland annat Ahlgrens bilar och choklad så nu ska jag mysa till det som attsingen!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Viktor

Gud vad fint älskling! Det blev ju hur mysigt som helst! :D åh om jag bara kunde vara där och äta choklad tillsammans med dig <3

2010-02-04 @ 10:44:01
Postat av: Tytte

Hej gumman:)...Åhh vad fint och mysigt du har det! Det ser verkligen hemtrevligt ut. Jag hoppas din första skoldag var bra igår och det känns positivt..(klart det gör efter tisdagens MÖTE!!..;) Många kramar till dej från mej...

2010-02-04 @ 10:58:01
Postat av: Linda

Vad fint du har fått det, var försiktig med levande ljus bara // Daddio

2010-02-04 @ 12:38:53
Postat av: linda

Viktor: Tack! Hade varit mysigare om du varit här såklart<3



Tytte: Tack du! I skolan skulle vi bara registrera oss så jag har väl inte riktigt börjat än. Men du har så rätt så, allt jag hade i huvudet var Paul Paul PAAAUL! :D



Daddio: Lovar!

2010-02-04 @ 12:50:18
URL: http://wingspan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0