eskapism

Jag vill vara här. För här känns inget för tokigt och roligheterna känns obegränsade. Det är så jag ser det nu och det är så jag vill fortsätta se det. Tänker inte på ansvar och skola och jobb och räkningar. Vill bara fly ifrån det till dans dans dans, vackra pojkar, kolhydrater, rökiga klubbar och fina gator. En tid att vara ung och helt fullkomligt tokig (efter tentorna i alla fall). Och denna helgen ska jag vara organiserad och plugga och sedan dansa på After skool club eller något liknande ställe, det vill jag, åka taxi i natten och buss i främmande områden. Det är lite oansvariga tider har jag har så förbaskat kul att det känns som att det är värt det trots allt. Sedan när jag har klarat tentorna kan jag dansa utan att känns skuld och komma bakfull till jobbet utan att ha ångest för allt kul är ju värt det och jag slipper bry mig om att sätta klockan dagen därpå för att gå till college.

Bara för det sticker jag till the Grand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0